مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:452023-12-26اجتماعي

پیش بینی بارش های پراکنده در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از پیش بینی بارش های پراکنده و غیر موثر در برخی از نقاط استان خبر داد و گفت: هفته آینده کاهش دمای کمینه در پیش است.

- روح الله زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: امروز وزش باد نسبت به روزهای گذشته ملایم تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شدت وزش باد در روزهای گذشته به 70 کیلومتر بر ساعت رسید افزود: طی ساعاتی از چهارشنبه شب و صبح پنج شنبه احتمال افزایش ابرناکی و بارش های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: پنج شنبه شدت بارش های پراکنده بیشتر می شود اما در مجموع میزان قابل ملاحظه ای نیست.

وی با اشاره به اینکه فردا شب با افزایش ابرناکی بین 2 تا 3 درجه سانتیگراد افزایش دما خواهیم داشت تصریح کرد: از شنبه آینده کاهش دماهای کمینه در استان محتمل است.

زاهدی از نوسان دمای هوای همدان بین 10 و منفی یک درجه سانتیگراد در روز گذشته خبر داد و گفت: صبح امروز نهاوند و فامنین با منفی 3 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان و طی 24 گذشته قهاوند با 13 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های پراکنده در همدان

پیش بینی بارش های پراکنده در همدان