مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:002023-12-29سياسي

اهمیت بصیرت در چله دوم انقلاب بسیار زیاد است


در چله دوم انقلاب بحث بصیرت بسیار مهم تر از مباحث دیگر است.

چون میدان مبارزه حق و باطل بسیار پیچیده و عمیق شده و دیگر یک بعد ندارد بلکه ترکیبی و چندبعدی است که مهم ترین نقطه مورد هدف در این جنگ اراده افراد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، گفت: 20 جمادی الثانی مصادف با 13 دی، ولادت صدیقه طاهره، بتول، عذرا، ام الائمه زهرای اطهر سلام الله علیها و روز زن است که این روز را به همه شما عزیزان بخصوص بانوان بزرگوار تبریک عرض می کنم.

مسیر حرکت را امام مشخص کردند و امام المسلمین تبیینش می کند وی در ادامه افزود: بیانات حضرت آقا دراین باره را ملاحظه فرمودید مثل همیشه جامع و کامل که ما را از بیان، بی نیاز می کند که بخواهیم وارد بحث شویم اما جمله ای از امام عرض کنم که خطاب به زن ها فرمودند: این‏که شما قبول کردید روز ولادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) روز زن باشد، این برای شما مسؤولیت و تکلیف به وجود می‏آورد.

روز شما، روز زن، روز مادر، روز فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است؛ معنای این چیست؟ این یک حرکت نمادین است؛ این کار، سمبلیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بصیرت در چله دوم انقلاب بسیار زیاد است

اهمیت بصیرت در چله دوم انقلاب بسیار زیاد است