مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:162024-01-05فرهنگي

برگزیدگان جشنواره تئاتر خاوران معرفی شدند


برگزیدگان جشنواره تئاتر منطقه ای خاوران که از 10 تا 14 دی به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد، روز گذشته معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه ای خاوران برای ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی کرمان، تنها با حضور کارگردانان گروه های نمایشی، در قالب نشستی کوتاه و خصوصی، در تالار فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد.

  کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، محمد حسین زاده (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی)، مهدی حامدسقایان (دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر)، اسرافیل فرج اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران) و داوران بخش های صحنه ای و خیابانی در این مراسم حضور داشتند.

عملکرد موفق جشنواره در جذب مخاطب کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی، در ابتدای این نشست، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به تمامی هموطنان به ویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان  و تقدیر از میزبانی درخور و شایسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه جشنواره تئاتر در سطح مناطق کشور، توانست در جذب مخاطب مردمی و هم افزایی دستگاه های اجرایی و نیز تعامل هنرمندان در بستر منطقه ای، بسیار موفق عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره تئاتر خاوران معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تئاتر خاوران معرفی شدند