مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:202024-01-08اقتصادي

پروژه غیر هم سطح شهیدان کریمی 6درصد پیشرفت فیزیکی دارد


شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه غیر هم سطح شهیدان کریمی بعد از رفع مشکلات در چند جبهه فعال است و 6 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اگر مشکل جدیدی بروز نکند، - علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درصد پیشرفت پروژه غیرهم سطح شهیدان کریمی زنجان را 6درصد اعلام و اظهار کرد: با توجه به طرح و اجرا بودن این پروژه مشکلاتی بروز می کند که باید نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه شهیدان کریمی بررسی و رفع شده است، افزود: بالازدگی آب های زیرزمینی و وجود زیرساخت های عمومی متعهد در مسیر اجرای این پروژه از جمله این مشکلات بود.

وی به مطالبه 38 میلیارد تومانی شرکت مخابرات برای جابه جایی تاسیسات در راستای اجرای پروژه شهیدان کریمی اشاره و تصریح کرد: ما معتقد هستیم که این پرداخت ها بر عهده شهرداری نیست و این پرداخت ها نیاز به تایید مراجع ذیصلاح دارد.

فیروزفر تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت های گاز، برق و آب و فاضلاب همکاری خوبی با شهرداری در اجرای پروژه دارند.

شهردار زنجان تغییرات در طرح اولیه را از دیگر دلایل تاخیر روی داده در اجرای پروژه اعلام و تصریح کرد: به طور مثال مشخص شد که ورودی شهرک 500 هکتاری کوی زیتون هم بر روی این محور خواهد بود و شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه غیر هم سطح شهیدان کریمی 6درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه غیر هم سطح شهیدان کریمی 6درصد پیشرفت فیزیکی دارد