مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23سياسي

سه مجموعه طنز منظوم از امید مهدی نژاد رونمایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سه کتاب «ابولچپ»، «خاک عالم» و «الادختر» آثار طنز منظوم امید مهدی نژاد هستند که روز سه شنبه 28 آذر رونمایی و معرفی شدند.

- مراسم رونمایی از سه مجموعه طنز منظوم، سروده امید مهدی نژاد در شهر کتاب مرکزی با همکاری دفتر طنز حوزه هنری، انتشارات سوره مهر و شهر کتاب مرکزی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سه کتاب ابولچپ ، خاک عالم و الادختر آثار طنز منظوم امید مهدی نژاد هستند که روز سه شنبه 28 آذر رونمایی و معرفی شدند.

این برنامه که با حضور جمعی از علاقه مندان به شعر و طنز برگزار شد، دکتر اسماعیل امینی، مرتضی کاردر، جلال سمیعی و هادی مقدم دوست به عنوان مهمان و رضا ساکی به عنوان مجری در مورد سه گانه جدید امید مهدی نژاد صحبت کردند.

رضا ساکی با اشاره به اینکه در سال های قبل شور و ذوق بیشتری برای مراسم های رونمایی از کتاب وجود داشت و مراسم های رونمایی کتاب بیشتری داشتیم این جلسه را آغاز کرد و از مهمانان خواست که علاوه بر آثار مهدی نژاد، درباره طنز و شوخ طبعی هم صحبت کنند.

امید مهدی نژاد سعی می کند چیزی به طنز اضافه کند مرتضی کاردر به عنوان اولین مهمان این برنامه، درباره امید مهدی نژاد گفت: امید مهدی نژاد وقتی کار نوشتن را شروع کرد که به عنوان نویسنده و طنزپرداز شناخته نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مجموعه طنز منظوم از امید مهدی نژاد رونمایی شد

سه مجموعه طنز منظوم از امید مهدی نژاد رونمایی شد