مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:502024-01-03ورزشي

برپایی 14 کارگاه تخصصی هنرهای اصیل در شیراز


مدرسه هنر شهرداری شیراز که اواخر پاییز رسماً فعالیت خود را آغاز کرد، در اولین گام 14 کارگاه تخصصی هنری را با حضور اساتید نام آشنای شیراز برگزار می کند.

- ایسنا/فارس مدرسه هنر شهرداری شیراز که اواخر پاییز رسماً فعالیت خود را آغاز کرد، در اولین گام 14 کارگاه تخصصی هنری را با حضور اساتید نام آشنای شیراز برگزار می کند.

معاون فرهنگی، هنری و ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز امروز، 13 دی ماه با اعلام این خبر گفت: مدرسه هنر شیراز به دنبال احیا و گسترش هنرهایی است که ریشه در تاریخ بلند شیراز داشته و بازتاب دهنده ویژگی های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی و نمادی از هویت این شهر هستند.

روح الله مظفری، هنرهای اصیل و ریشه دار شیراز را در اولویت مدرسه هنر دانست و گفت: در اولین گام با بهره گیری از ظرفیت استادان نام آشنای شیراز در رشته های خوشنویسی، کاشی هفت رنگ، تعزیه، کاشی نگاری، هنرهای نمایشی، قلم زنی و نگارگری 14 کارگاه تخصصی هنری در نقاط مختلف شیراز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: کلیه شهروندان می توانند به صورت کاملاً رایگان از این کارگاه های تخصصی استفاده کنند و توزیع مکان های برگزاری نیز طوری برنامه ریزی شده است که جغرافیای شهر شیراز را در برگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 14 کارگاه تخصصی هنرهای اصیل در شیراز

برپایی 14 کارگاه تخصصی هنرهای اصیل در شیراز