مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:352024-01-10اجتماعي

تنها راه عبور از آسیب های اجتماعی تقویت ایمان و امید و هویت ملی بین دانش آموزان است


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: تنها راه عبور از آسیب های اجتماعی تقویت ایمان، امید، هویت ملی، دینی و اعتقادی دانش آموزان در مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در حاشیه بازدید از خانه یاریگران زندگی آذربایجان غربی اظهار داشت: سلامت دانش آموزان در تمام ابعاد جسمی و روحی آنان دغدغه مهم نهاد تعلیم و تربیت است.

وی افزود: دانش آموزان دغدغه اول خانواده ها و دغدغه مهم و اولویت اول آموزش و پرورش و مسئولین است؛ زیرا هر گونه آسیب جسمی و روحی وارده بر دانش آموزان، بسیار فراگیر بوده و این آسیب ها از سطح خانواده ها آغاز، در مدارس بروز یافته و در سطوح مختلف جامعه رشد می کند؛ بنابراین ضروری است، دانش آموزان در انتخاب مسیر متناسب با هویت خود و برگزیدن دوست یاریگر، با قدرت عقلی و منطقی بالای خود فکر کنند، دانش و اطلاعات خود را ارتقا دهند و سپس تصمیم بگیرند.

  کاظمی تصریح کرد: ارتقای کیفیت فعالیت کانون های یاریگران زندگی به عنوان هدف اصلی از تشکیل این کانون ها است تا برنامه هایی که در مدارس اتفاق می افتد منجر به کیفیت کانون ها شود.

باید به سمتی حرکت کنیم که تمام دانش آموزان مدرسه عضو کانون شوند و فعالیت ها و برنامه های خود را در طول مدرسه در راستای کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه عبور از آسیب های اجتماعی تقویت ایمان و امید و هویت ملی بین دانش آموزان است

تنها راه عبور از آسیب های اجتماعی تقویت ایمان و امید و هویت ملی بین دانش آموزان است