مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:062024-01-07بين الملل

حماس؛ جنبشی که هرگز نمی میرد


«حماس صرفا یک نهاد نظامی نیست، بلکه جنبشی است که با تلاش و کوشش فلسطینی ها هم خوانی دارد؛ جنبشی که هرگز نمی میرد.

سه ماه از عملیات طوفان الاقصی که در تاریخ هفتم اکتبر آغاز شد، - حماس صرفا یک نهاد نظامی نیست، بلکه جنبشی است که با تلاش و کوشش فلسطینی ها هم خوانی دارد؛ جنبشی که هرگز نمی میرد.

سه ماه از عملیات طوفان الاقصی که در تاریخ هفتم اکتبر آغاز شد، می گذرد و این عملیات نشان داده که فلسطینی ها نه تنها ثابت قدم هستند، بلکه حاضر نیستند در مقابل جنایات سکوت پیشه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با آغاز نود و سومین روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اشغالگران در بحبوحه نبردهای شدید با مقاومت فلسطین به بمباران این باریکه ادامه می دهند و این در حالیست که مقاومت توانسته خسارات جدیدی به سربازان و تجهیزات آنها وارد کند که بارزترین آن کشته شدن جانشین فرمانده تیپ آموزشی به همراه تعداد زیادی سرباز بوده است.

پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی می نویسد: پس از یک سال آموزش و برنامه ریزی، 1000 نیرو توانستند سپر دفاعی میلیارد دلاری اسراییل را که طی چندین دهه در اطراف غزه ایجاد کرده بود، در هم بشکنند.

این عملیات به همه نشان داد که می توان تمام فناوری های پیشرفته جهان را با نیرویی کوچک اما با استفاده از برنامه ریزی، نظارت و تاکتیک های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس؛ جنبشی که هرگز نمی میرد

حماس؛ جنبشی که هرگز نمی میرد