مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:102024-01-19اجتماعي

پیش بینی بارش برف و باران در تهران


از دوشنبه شب و طی روز سه شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.

- از دوشنبه شب و طی روز سه شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.

از دوشنبه شب و طی روز سه شنبه دوم و سوم بهمن با نفوذ سامانه بارشی به ویژه در بخش های شمالی و غربی استان تهران افزایش ابر در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات برف و باران می بارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

طی این مدت با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

همچنین از دوشنبه شب و طی روز سه شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف و باران در تهران

پیش بینی بارش برف و باران در تهران