مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:452024-01-20اقتصادي

112 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در لرستان انجام شده است


مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان باید تقویت شود، گفت: از سال 95، 112 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در لرستان انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان باید تقویت شود، گفت: از سال 95، 112 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در لرستان انجام شده است.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص سرمایه گذاری خارجی در لرستان با بیان اینکه نیاز است یک سری شرکت ها، اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان واسطه و به صورت قانونی در جذب سرمایه گذار واقعی به استان کمک کند، اضافه کرد: سرمایه گذار باید خواسته خود را به صورت شفاف از استان بخواهد و آن را بیان کند.

وی بیان کرد: چنانچه استان از سرمایه گذار خارجی حمایت واقعی را داشته باشد آنان به صورت زنجیروار برای سرمایه گذاری به لرستان خواهند آمد.

محمدی با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان باید تقویت شود، عنوان کرد: فعال اقتصادی به دنبال شهر بدون معتاد است در مواردی در برخی استان ها فعال اقتصادی معتادان را شناسایی و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد می برد و فرد مورد نظر را پس از بهبودی در واحد تولیدی و صنعتی خود استخدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در لرستان انجام شده است

112 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در لرستان انجام شده است