مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:502024-01-03بين الملل

حذف رهبران حماس مفری برای گریز رژیم تروریستی صهیونیستی از مخمصه غزه


اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی در راستای باز کردن جبهه جدیدی برای فریب خانواده های نظامیان کشته شده در جنگ غزه و سرپوش گذاشتن بر شکست های مفتضحانه در جنگ شهری با مردم مظلوم فلسطین قابل ارزیابی است.

- کارشناس مسائل بین الملل گفت: اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی در راستای باز کردن جبهه جدیدی برای فریب خانواده های نظامیان کشته شده در جنگ غزه و سرپوش گذاشتن بر شکست های مفتضحانه در جنگ شهری با مردم مظلوم فلسطین قابل ارزیابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرادعلی غلامی نهوجی در یادداشتی با عنوان حذف رهبران حماس مفری برای گریز رژیم تروریستی صهیونیستی از مخمصه غزه نوشت: رژیم تروریستی و جنایتکار اشغالگر پس از 88 روز کشتار کودکان وزنان فلسطینی و نابود ساختن 70 درصد از خانه ها و مراکز درمانی غزه، در نبرد با مقاومت فلسطین دچار خسارات و تلفات گسترده ای شده و به رغم دریافت مستمر تسلیحات و تجهیزات اهدایی ایالات متحده آمریکا، اکنون خود را در مخمصه ای می بیند که در تاریخ نکبت بار چنین رژیمی بی سابقه است.

تل آویو بخاطر عدم تحقق همه وعده هایی که به بهانه آنها وارد جنگ زمینی با ملت مظلوم فلسطین شد و خصوصا ضربات سختی که ارتش آن از ناحیه رزمندگان طی یک ماه اخیر متحمل شده است، راه فرار از این بن بست را رویکرد ترور رهبران جبهه مقاومت دانسته وبر این اساس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رهبران حماس مفری برای گریز رژیم تروریستی صهیونیستی از مخمصه غزه

حذف رهبران حماس مفری برای گریز رژیم تروریستی صهیونیستی از مخمصه غزه