مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:522024-01-19سياسي

کنگره شعر حماسه غزه به کار خود پایان داد+عکس


آیین پایانی کنگره شعر حماسه غزه مظلوم (هم سنگ طوفان)، با شعرخوانی و معرفی شاعران برگزیده، دیروز در سالن مهر حوزه هنری تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین پایانی کنگره شعر حماسه غزه مظلوم (هم سنگ طوفان)، با شعرخوانی و معرفی شاعران برگزیده، دیروز پنجشنبه 28 دیماه 1402 در سالن مهر حوزه هنری تهران برگزار شد.

در این کنگره که به همت حلقه شعر ولایی فرات و با مشارکت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، موسسه فرهنگی شهرستان ادب، مجمع شاعران اهل بیت، موسسه فرهنگی عقیق، معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد،شاعرانی چون فاطمه عارف نژاد،حسن خسروی وقار و ریحانه ابوترابی از شهر مقدس قم، زهرا سپه کار از اصفهان سیده اعظم حسینی از شیراز، فائزه زرافشان از میبد یزد، الهام صفالو و فاطمه جانفدا (شاعر خردسال) از تهران، وحید طلعت از ارومیه، علی اکبر از کرج و حسن زرنقی از تبریز برگزیده شدند.

حدود 1200 اثر از 640 شاعر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد.

و برگزیدگان پس از انجام مراحل ارزیابی و داوری توسط هیات داوران مشخص شدند.

در این مراسم علاوه بر شاعران برگزیده، شاعرانی چون علی داوودی، مهدی جهاندار،  هادی جانفدا، سیدجعفر حیدری، صادق غریب و هادی ملک پور به شعرخوانی پرداختند و قرائت بیانیه کنگره و توضیحات روند برگزاری فراخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شعر حماسه غزه به کار خود پایان داد+عکس

کنگره شعر حماسه غزه به کار خود پایان داد+عکس