مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:252024-01-14سياسي

تفسیر اسقف اعظم ارامنه تهران از آیه 169 سوره «آل عمران»


امروز تمام ملت ایران با همبستگی با یکدیگر زندگی می کنند و به عقیده من، دعوت به همبستگی، پیام تمام شهدای ادیان توحیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی رضایی با حضور در شورای خلیفه گری ارامنه تهران با سبوه سرکسیان اسقف اعظم ارامنه تهران برای هماهنگی برگزاری هجدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو به هموطنان مسیحی، توضیح داد: پیروان ادیان توحیدی در سال های مبارزه با رژیم طاغوت و دوران دفاع مقدس همراه با ملت مسلمان ایران حماسه ها ساختند و با تقدیم صدها شهید و جانباز از آرمان های امام(ره) و انقلاب صیانت کردند.

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی که امسال در آرامستان ارامنه تهران برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مفهوم ایثار و فداکاری در میان ادیان توحیدی از جایگاه والایی برخوردار است و آموزه های دینی همواره بر قداست ایثار و گذشت از جان به خاطر اهداف مقدس که همان جهاد و شهادت در راه خدا است همواره تأکید دارد.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی همه ایرانیان با هر نژاد و مذهبی برای حفظ کیان کشور در برابر دشمنان راه گشا است، بیان کرد: همه ساله در ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر اسقف اعظم ارامنه تهران از آیه 169 سوره «آل عمران»

تفسیر اسقف اعظم ارامنه تهران از آیه 169 سوره «آل عمران»