مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:052024-01-16ورزشي

جوانان کرمانشاه آموزش های مهارتی می بینند


تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه به منظور برگزاری دوره های مهارتی کوتاه مدت برای جوانان، - ایسنا/کرمانشاه تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه به منظور برگزاری دوره های مهارتی کوتاه مدت برای جوانان، براساس نیاز بازار کار منعقد شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، امروز(26 دی) در این نشست، به اهمیت موضوع اشتغال از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم مسئله بیکاری را در کشور تا حدودی رفع کنیم، باید همه دستگاه های ذیربط پای کار باشند.

وی افزود: یکی از راه های ایجاد اشتغال برگزاری دوره های مهارت آموزی برای جوانان است که در این زمینه تلاش می کنیم با همکاری سایر نهادها و دانشگاه های استان همچون دانشگاه علمی کاربردی این امر را محقق کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: متاسفانه در سنوات گذشته این ذهنیت در بین جوانان ما رایج شده که شغل را فقط پشت میزنشینی می دانند، درحالیکه جامعه به کارآفرینان و جوانان مهارت دیده در حوزه های مختلف هم نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید ضمن تغییر این نوع نگاه در بین جوانان، زمینه مهارت آموزی را برای آنها هم فراهم کنیم تا بتوانند به بازار کار وصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان کرمانشاه آموزش های مهارتی می بینند

جوانان کرمانشاه آموزش های مهارتی می بینند