مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:002023-12-24سياسي

جسارت ورود به عرصه های نو از ویژگی های بارز زنده یاد آشتیانی بود


سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه جسارت ورود به عرصه های نو از ویژگی های زنده یاد سعید آشتیانی بود، گفت: آینده نگری و شناخت اولویت کاری مواردی بود که وی به این نکات توجه ویژه داشت.

- ایسنا/زنجان سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه جسارت ورود به عرصه های نو از ویژگی های زنده یاد سعید آشتیانی بود، گفت: آینده نگری و شناخت اولویت کاری مواردی بود که وی به این نکات توجه ویژه داشت.

طاهر یوسفی امیری در گفت وگو با ایسنا، زنده یاد سعید آشتیانی را نمونه بارزی از تلاش، امید و اعتماد به داشته های خود دانست و اظهار کرد: ما می توانیم جمله ای بود که زنده یاد آشتیانی با تاسی به آن توانست اثرات زیادی از خود بر جای گذارد.

وی تصریح کرد: توان مدیریتی و اجرایی بالا و مسئولیت پذیری از نکاتی است که با مطالعه شخصیتی زنده یاد آشتیانی می توانیم به آن پی ببریم و به این نکته نیز باید توجه داشت که وی وارد حوزه ای همچون درمان ناباروی شد و اقدامات درخوری در این بخش انجام شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه همه نخبگان و فرهیختگان باید به این نکته توجه داشته و علاوه بر وظایف شخصی باید تعهد ملی نیز داشته باشند، افزود: این قشر باید خود را در قبال مردم مسئول بدانند و استعدادها و توانایی های خود را در جهت پیشرفت کشور و سعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت ورود به عرصه های نو از ویژگی های بارز زنده یاد آشتیانی بود

جسارت ورود به عرصه های نو از ویژگی های بارز زنده یاد آشتیانی بود