موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:002024-01-14ورزشي

توصیه های داور مستر المپیا به هادی چوپان


تریک الگیندی یکی از اعضای تیم داوری مستر المپیا به هادی چوپان پیشنهاد کرده که به کاندیشنینگ پیش از قهرمانی خود در این مسابقات بازگردد.

- مستر المپیا 2023 یکی رقابت کاملا جنجالی بود و درک لانسفورد در شرایطی به قهرمانی رسید که بسیاری معتقد بودند هادی چوپان لایق قهرمانی در این رقابت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو، بعد از این مسابقات، داورانی، چون تایلر مانیون و تریک الگیندی آرای تفصیلی خود درباره فیگور های این رقابت را علنی کردند و هر دو به برتری درک لانسفورد اعتقاد داشتند.

مستر المپیا 2023 یک رقابت یک طرفه نبود و شکی در این ماجرا نیست.

اقلیت داوران در این رقابت به قهرمانی هادی چوپان رای داده بودند و اکثریت روی قهرمانی درک لانسفورد نظر داشتند.

به طور مشخص درک لانسفورد رای قاطع در دو فیگور های پشت را داشت و هادی چوپان در فیگور های جلو بدنساز بهتری بود، موضوعی که در سال 2022 و در زمان قهرمانی هادی چوپان نیز شاهد آن بودیم.

به عبارتی برای دومین سال متوالی، برنده فیگور های جانب از نظر داوران مستر المپیا به قهرمانی رسید و داوران این رقابت طبق اظهارات رسمی خود، درک لانسفورد را نفر برتر این فیگور ها معرفی کردند و در توجیه این تصمیم خود، به پیشرفت زیاد این بدنساز آمریکایی در عضلات پایین تنه و به خصوص عضلات گلوت و همسترینگ درک لانسفورد اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های داور مستر المپیا به هادی چوپان

توصیه های داور مستر المپیا به هادی چوپان