مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:102024-01-18سياسي

آیین رونمایی از کتاب التفسیر الأثری الجامع در قم برگزار شد


آیین رونمایی از کتاب التفسیر الأثری الجامع اثر آیت الله محمدهادی معرفت همزمان با هفدهمین سالگرد ارتحال این عالم ربانی در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شامگاه 27 دی ماه با حضور طلاب و اساتید حوزه برگزار شد، آیت الله رضا استادی با تقدیر از برگزاری این همایش ها عنوان کرد: باید قدر و منزلت افرادی همچون آیت الله معرفت دانست و نگذاشت این چنین افرادی به فراموشی سپرده شوند.

وی افزود: شاگردان آیت الله معرفت، اقدامات خوبی در راستای ترویج و تکمیل آثار و اندیشه های ناب این عالم بزرگ انجام داده اند که امیدواریم هرچه بیشتر در این زمینه شاهد چاپ آثار علمی از آیت الله معرفت باشیم.

استادی با اشاره به روش بکار رفته در نگارش کتاب التفسیر الاثری الجامع گفت: این کتاب به روش آیت الله معرفت نگاشته شده است که این نیز یکی از تمایزات نگارش این تفسیر است .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه صلابت بیان معارف اهل بیت(ع) و شیعه را از جمله امتیازهای مهم کتاب التفسیر الاثری الجامع دانست و بیان کرد: در این کتاب با صلابت کامل کلام اهل بیت(ع) و اندیشه شیعیان که همان کلام و مبانی اسلامی آل محمد(ع) نگارش و بیان شده است؛ علاوه بر این که بیان حاکم بر این تفسیر، بیان به صورت گزنده و توهین کننده نیز نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کتاب التفسیر الأثری الجامع در قم برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب التفسیر الأثری الجامع در قم برگزار شد