مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:102024-01-01اقتصادي

افزایش ضریب اطمینان تأمین برق در دامغان


مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای عملیات احداث کابل 20 کیلوولت در این شهرستان با هدف افزایش ضریب اطمینان تأمین برق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای پروژه کابل کشی زمینی و هوایی 20 کیلوولت به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان تأمین برق مناطق مرکزی این شهرستان خبر داد.

وی اضافه کرد: پروژه انجام شده در منطقه مرکزی دامغان، بین پست های زمینی سعدی و خندق و با مشارکت 15 تن از نیروهای عملیاتی بوده است.

ترابی افزود: اهمیت اجرای این پروژه از آنجایی در توزیع برق شهرستان دوچندان است که بعد از وقفه ای طولانی به دلیل موانع و مشکلات شهری نظیر حفاری و .

پس از پیگیری های مستمر و هماهنگی های صورت گرفته با دیگر دستگاه های خدمت رسان به خصوص شهرداری دامغان به اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: نیاز کمتر شبکه زمینی به تعمیر و نگهداری، عدم افت ولتاژ مانند کابل های هوایی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بین 2 پست زمینی برق اعلام شده از مهم ترین مزایای احداث کابل کشی زمینی به شمار می رود.

ترابی بیان کرد: با این اقدام 10 روزه در مدیریت توزیع برق شهرستان دامغان، سه هزار متر کابل زمینی و 50 متر شبکه هوایی فشار متوسط به ارزش بالغ بر هشت میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب اطمینان تأمین برق در دامغان

افزایش ضریب اطمینان تأمین برق در دامغان