مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:502023-12-26سياسي

نامه سرگشاده مجمع ایثارگران درباره انتخابات


تجدیدنظر در سیاست ها و اصلاح قوانین و رویه ها و ایجاد تغییرات متناسب در مجریان و ناظران، شرط لازم برای برگزاری انتخابات مطلوب است.

- حزب مجمع ایثارگران در نامه ای به مقام معظم رهبری وضعیت کنونی کشور را محصول عدم اجرای قانون اساسی و برگزار نشدن انتخابات قوی دانست و نوشت: تجدیدنظر در سیاست ها و اصلاح قوانین و رویه ها و ایجاد تغییرات متناسب در مجریان و ناظران، شرط لازم برای برگزاری انتخابات مطلوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در نامه حزب مجمع ایثارگران آمده است: وضعیت کنونی کشور محصول عدم اجرای قانون اساسی و برگزار نشدن انتخابات قوی با حضور همه سلایق سیاسی و عدم تشکیل دولت و مجلس قدرتمندی است که نماد حاکمیت ملی باشند.

در ادامه این نامه آمده است: بر همین اساس معتقدیم برای برگزاری یک انتخابات مطلوب مشارکتی و رقابتی و تحول آفرین باید از برگزاری این انتخابات جلوگیری کرد و با رویکردی تازه، مقدمات یک انتخابات پرشور و با حضور نمایندگان همه احزاب و سلیقه های سیاسی را فراهم کرد.

حزب مجمع ایثارگران در بخش دیگری از نامه خود درخواست کرد: برای جلوگیری از انحراف اساسی ایجاد شده در رویکرد انتخاباتی نظام و با هدف برگزاری یک انتخابات تراز جمهوری اسلامی، دستور توقف روند برگزاری انتخابات کنونی را صادر فرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده مجمع ایثارگران درباره انتخابات

نامه سرگشاده مجمع ایثارگران درباره انتخابات