مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:512024-01-09سياسي

قطعنامه جمهوری خواهان علیه پسر رییس جمهور آمریکا


پسر رییس جمهور آمریکا تحت تاثیر عدم توجه به احضاریه های مجلس نمایندگان آمریکا برای شهادت در پرونده طرح تحقیق استیضاح پدرش از سوی جمهوری خواهان محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته نظارت و ارزیابی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه در اقدامی متن قطعنامه ای را منتشر کرد که به موجب آن هانتر بایدن پسر رییس جمهور فعلی آمریکا را محکوم به اهانت به کنگره آمریکا می کند.

این اتهام تحت تاثیر بی توجهی هانتر بایدن به احضاریه ای است که قرار بود به موجب آن وی در تاریخ 13 دسامبر به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به استیضاح پدرش جو بایدن از سوی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا پشت درهای بسته در باب برخی از موضوعات شهادت دهد.

 خلاصه قطعنامه ضدهانتر بایدن این است که رییس مجلس نمایندگان را ملزم می سازد تا موضوع مربوط به بی احترامی هانتر بایدن به احضاریه مجلس نمایندگان را به یک وکیل مناسب در ایالات متحده آمریکا جهت بررسی و رسیدگی به اقدام وی به صورت قانونی ارجاع دهد.

در غیر این صورت رییس مجلس نمایندگان ملزم است تا همه اقدامات لازم و ضروری جهت اجرای احضاریه هانتر بایدن را انجام دهد.

هیئت های کمیته قضایی و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه را برای بررسی و رسیدگی به قطعنامه مذکور به ریاست جیمز کامر رییس نظارت و جیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه جمهوری خواهان علیه پسر رییس جمهور آمریکا

قطعنامه جمهوری خواهان علیه پسر رییس جمهور آمریکا