مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:452024-01-05سياسي

راهپیمایی مردم شهرستان مرزی آستارا در محکومیت حادثه تروریستی کرمان


مردم شهرستان آستارا بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با راهپیمایی و تجمع اقدام تروریستی منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان را محکوم کردند.

- ایسنا/گیلان مردم شهرستان آستارا بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با راهپیمایی و تجمع اقدام تروریستی منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان را محکوم کردند.

مردم شهرستان مرزی آستارا همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی و تجمع از مقابل مصلای آستارا تا مسجد آبروان، با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و شهیدان همیشه زنده اند ، ضمن ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه استکبار بر ثابت قدم بودن خود در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

پیر و جوان حاضر در این راهپیمایی خطاب به دشمنان فریاد سر دادند که با این گونه حرکات بزدلانه نمی توانند خللی در وحدت و همبستگی و ولایتمداری ملت شهید پرور ایران ایجاد کنند و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری تلاش خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم شهرستان مرزی آستارا در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

راهپیمایی مردم شهرستان مرزی آستارا در محکومیت حادثه تروریستی کرمان