مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:102024-01-08سياسي

آمریکایی ها به جای فتنه پراکنی در منطقه به دنبال حل مسئله غزه باشند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ناتوانی دشمنان در برابر عزم و اراده ملت ایران و عصبانیت از شکست اسراییل در برابر جریان مقاومت، - ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ناتوانی دشمنان در برابر عزم و اراده ملت ایران و عصبانیت از شکست اسراییل در برابر جریان مقاومت، آنها را وادار به ترور می کند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه باید مجموعه حوادث چهار ماه اخیر را به صورت جامع و همه جانبه بررسی کرد، افزود: حوادثی نظیر طوفان الاقصی و برنامه آمریکا، اسراییل، آل سعود و مزدوران آنها در منطقه و اینکه چه اهدافی را دنبال می کردند از جمله موضوعاتی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: در اظهارات محمد بن سلمان در هند به موضوع احداث راه آهن هند به عربستان و از عربستان به اسراییل و سپس به دریای مدیترانه و اروپا اشاره شد که در حقیقت چه بسا یک مسیر جایگزین برای خط ابریشم یا در مقابل چین یا جمهوری اسلامی ایران بوده که کاملا برنامه ریزی شده بدان پرداخته شد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: توافقنامه عادی سازی روابط کشورهای عربی نظیر عربستان با رژیم صهیونیستی موجب خواهد شد تا اسراییل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به جای فتنه پراکنی در منطقه به دنبال حل مسئله غزه باشند

آمریکایی ها به جای فتنه پراکنی در منطقه به دنبال حل مسئله غزه باشند