مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:352023-12-30پزشكي

خانه بازی کودک در بیمارستان اکباتان راه اندازی می شود


رییس بیمارستان اکباتان همدان از راه اندازی خانه بازی کودک در بیمارستان اکباتان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سهراب کلوندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات بیمارستان اکباتان اظهار کرد: در تلاشیم بیمارستان اکباتان مرکز طبی کودکان غرب کشور شود، اتصال سلامت و گردش مالی در استان رخ دهد و خروج بیمار را از استان تا حد امکان نداشته باشیم و اکثر خدمات را در این مکان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه بخش های فوق تخصصی کودکان در این بیمارستان فعال است گفت: در بیمارستان اکباتان مانند هر پروژه دیگری در حین انتقال بیماران کمبودهایی خواهیم داشت اما در تلاشیم هرچه سریع تر رفع و خدمات بهینه به بیماران ارائه شود.

رییس بیمارستان اکباتان همدان با بیان اینکه در حال حاضر با 150 تخت خدمات ارائه می شود افزود: از بین 272 تخت این بیمارستان، بخشی تخت های ویژه هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 بیمار بستری در این مرکز داریم و 20 نفر به تازگی بستری شده اند خاطرنشان کرد: تا ساعاتی پیش 35 بیمار تحت نظر بودند که به مرور تعیین تکلیف خواهند شد.

کلوندی از مراجعه 815 نفر به بیمارستان اکباتان از زمان راه اندازی این مرکز درمانی خبر داد و افزود: قریب به 300 بیمار سرپایی در شیفت های مربوطه پذیرش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه بازی کودک در بیمارستان اکباتان راه اندازی می شود

خانه بازی کودک در بیمارستان اکباتان راه اندازی می شود