مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:552024-01-11سياسي

عدم تبدیل مسکن روستایی به ساخت ویلای تفریحی


محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه پنج شنبه 21 دی ماه در نشست شورای مسکن استان گفت: باید شناسایی دقیق بر روی متقاضیان صورت بگیرد تا امکان برای جولان و ساخت ویلاهای تفریحی ایجاد نشود.

- محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز پنجشنبه 21 دی ماه در نشست شورای مسکن استان که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های عضو برگزار شد؛ اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه مسکن استان، طرح های مختلفی ازجمله نهضت ملی مسکن در حوزه شهری و روستایی، احیای بافت فرسوده و .

در حال انجام است.

 وی افزود: حجم بزرگی از کار و تلاش در این حوزه در جریان است و باید در کنار ظرفیت ها و فرصت ها، تهدیدها هم شناسایی شوند و دوراندیشی های لازم در این حوزه انجام گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طبق مصوبه شورای مسکن استان، در تمام مراحل اجرای طرح های نهضت ملی مسکن از زمان تخصص زمین گرفته تا آماده سازی و تخصیص واحدها و بهره برداری و واگذاری به مردم، باید با شفافیت کامل همراه باشد.

وی ادامه داد: تمامی مراحل طرح ها باید به خوبی اطلاع رسانی شود و همه در جریان کار قرار بگیرند.

صحرایی ضمن اشاره به این که پروژه های مسکن ملی نباید در زمین های درجه یک کشاورزی جانمایی شوند و اولویت با زمین های درجه 3 و منابع طبیعی است وهمچنین این که متقاضیان شناسایی دقیق شود، بیان داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تبدیل مسکن روستایی به ساخت ویلای تفریحی

عدم تبدیل مسکن روستایی به ساخت ویلای تفریحی