مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:402024-01-13پزشكي

رونمایی از 20 محصول دانش بنیان در نمایشگاه سلامت بنیان


دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی(سلامت بنیان) با حضور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مشارکت بیش از 150 شرکت دانش بنیان فردا در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران رسما آغاز می شود.

- دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی(سلامت بنیان) با حضور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مشارکت بیش از 150 شرکت دانش بنیان فردا در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران رسما آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان، حضور و استقبال شرکت های فناور و دانش بنیان نسبت به سال گذشته، 60 درصد افزایش یافته و در این نمایشگاه، 20 محصول جدید دانش بنیان شامل 11 قلم دارو، 2 فرآورده طبیعی و سنتی و 7 مورد تجهیزات و ملزومات پزشکی رونمایی می شود.

برپایی میز خدمت سازمان غذا و دارو با حضور رییس سازمان غذا و دارو، معاونان، مدیران و کارشناسان این سازمان از دیگر ویژگی های این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان است.

برگزاری کارگاه رفع موانع تولید محصولات دارویی در ساعت 13:30 تا 15:30 روز یکشنبه 24 دی ماه؛ رفع موانع تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی در ساعت 10 تا 12 روز دوشنبه؛ مدل کسب و کار شرکت های دانش بنیان جهت تولید محصولات استراتژیک در ساعت 13:30 تا 15:30 روز دوشنبه؛ تسهیل در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 20 محصول دانش بنیان در نمایشگاه سلامت بنیان

رونمایی از 20 محصول دانش بنیان در نمایشگاه سلامت بنیان