مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:452024-01-06بين الملل

سازمان ملل: نوار غزه محل مرگ و ناامیدی است


معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و کمک های اضطراری ضمن هشدار نسبت به اینکه یک فاجعه بهداشتی در غزه در پیش است، نوار غزه را محلی برای مرگ و ناامیدی توصیف کرد.

- معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و کمک های اضطراری ضمن هشدار نسبت به اینکه یک فاجعه بهداشتی در غزه در پیش است، نوار غزه را محلی برای مرگ و ناامیدی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و کمک های اضطراری در بیانیه ای اظهار کرد: پس از سه ماه از حمله هولناک در هفتم اکتبر، غزه به مکانی برای مرگ و ناامیدی تبدیل شده است.

گریفیث گفت ده ها هزار تن که بیشترشان زنان و کودکان هستند، کشته یا زخمی شدند و در حالی که دمای هوا پایین است خانواده ها در فضای باز می خوابند.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه تاکید کرد: مناطقی که به غیرنظامیان دستور داده شد برای حفظ جانشان به آنجا بروند، بمباران شدند.

او افزود: مراکز پزشکی در معرض حمله مستمر قرار دارند و بیمارستان های اندکی هستند که مملو از بیماران و زخمی ها به صورت محدود فعال بوده و به شدت به لوازم ضروری نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک روسیه، گریفیث در ادامه گفت فاجعه بهداشتی عمومی در پیش است و بیماری های واگیردار در پناهگاه های پرجمعیت به دلیل بالا آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: نوار غزه محل مرگ و ناامیدی است

سازمان ملل: نوار غزه محل مرگ و ناامیدی است