مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:102023-12-31اقتصادي

حذف امضاهای طلایی با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین ، دیگر شاهد صدور مجوزهای غیرقانونی و سلیقه ای از سوی دستگاه ها نخواهیم بود.

- مجید قدیریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، با رصد دقیق تغییرات صورت گرفته در اراضی، تخلفات و جرائم این حوزه نظیر ساخت و ساز و تصرف غیرقانونی در اراضی ملی و منابع طبیعی را شناسایی و به صورت برخط به دستگاه های متولی حفاظت از اراضی ارجاع می دهد که به این ترتیب امکان حفاظت از حقوق مردم ر اراضی ملی و منابع طبیعی بهتر از گذشته فراهم شده است.

وی گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، بستری امن و در دسترس عموم هم وطنان می باشد که می توانند به سهولت و بدون مراجعه حضوری، درخواست های مرتبط با حوزه زمین را در این سامانه ثبت کنند، دستگاه های مخاطب نیز مکلفند ظرف مهلت قانونی پاسخ در خور را ارائه دهند.

 با این اقدام معضل موسوم به امضاء طلایی در صدور مجوز کم رنگ و در نهایت برچیده می شود    مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی با بیان اینکه با راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین، دیگر شاهد صدور مجوزهای غیرقانونی و سلیقه ای از سوی دستگاه ها نخواهیم بود، اظهار کرد: با این اقدام معضل موسوم به امضاء طلایی در صدور مجوز کم رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

حذف امضاهای طلایی با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین