مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:352024-01-05سياسي

شریان های اقتصادی و حیاتی هیولای خونخوار صهیونیستی قطع شود


ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می خواهیم که تمامی مراکز منسوب به رژیم خونخوار صهیونیستی را آماج حملات خود قرار دهند و شریان های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع کنند.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می خواهیم که تمامی مراکز منسوب به رژیم خونخوار صهیونیستی را آماج حملات خود قرار دهند و شریان های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع کنند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی جمعه 15 دیماه در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه در مصلی امام علی(ع) عرض تسلیت به مردم و خانواده شهدای حمله تروریستی کرمان و با اشاره به مقطع زمانی وقوع این عملیات تروریستی اظهار کرد: حادثه تروریستی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار مبارزه با داعش صورت پذیرفت.

این یک نکته قطعی و پذیرفته شده است که نیروهای تکفیری و عاملان و آمران اصلی این حادثه تروریستی کینه بسیاری از این سردار شهید بعنوان پرچمدار مبارزه با تکفیر و تروریسم داشته باشند.

وی بیان کرد: از سویی این عملیات تروریستی در زمانی صورت می پذیرد که نیروهای تکفیری درون منطقه توان عملیاتی و قدرت سابق خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریان های اقتصادی و حیاتی هیولای خونخوار صهیونیستی قطع شود

شریان های اقتصادی و حیاتی هیولای خونخوار صهیونیستی قطع شود