مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:402024-01-16اقتصادي

معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری به سرمایه گذاران انبوه ساز


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان به سرمایه گذاران انبوه ساز با برپایی میز خدمت سرمایه گذاری خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان به سرمایه گذاران انبوه ساز با برپایی میز خدمت سرمایه گذاری خبر داد.

محسن ضیایی در این ارتباط گفت: استان فارس استانی با ظرفیت های بیشمار بالقوه در زمینه ی گردشگری است و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در نقاط مختلف استان دارای توجیه اقتصادی است.

ضیایی افزود: این معاونت در زمینه ی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری مطالعاتی انجام داد و بسته های سرمایه گذاری را آماده کرده است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسر انبوه سازی ایران در شیراز افزود: 20 فرصت سرمایه گذاری فارس، با برپایی میز خدمت در اجلاس سراسری انبوه سازان ساختمان ایران در شیراز معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، ضیایی در پایان گفت: این معاونت در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس هم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری را به بازدیدکنندگان و مخاطبین معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری به سرمایه گذاران انبوه ساز

معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری به سرمایه گذاران انبوه ساز