مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:002023-12-30فناوري

افزایش تعرفه کیفیت اینترنت را بالا می برد؟


بعد از مطرح شدن دوباره تغییر یا افزایش قیمت بسته های اینترنتی و شروط مسوولان و سازمان های مربوطه برای تحقق این موضوع، سرانجام اعلام شد که اپراتورهای تلفن همراه شروط مطرح شده را پذیرفته اند و به شروطی از جمله افزایش 30 درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده مکلف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ا ایسنا، افزایش یا ثابت ماندن تعرفه بسته های اینترنتی سال های سال است که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده و پیشنهاد، انتقاد و نظرات گوناگونی درباره آن از سوی کارشناسان و مسئولان اعلام شده است.

در ماه های آغازین فعالیت دولت سیزدهم این موضوع از سوی عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان شد که ثابت ماندن تعرفه ها در حوزه ارتباطات امکان توسعه در این حوزه را سلب کرده است.

به عبارتی نیاز بیش از گذشته شده و هزینه ها افزایش پیدا کرده است و طبیعتا  زمانی که درآمد ثابت بماند یا حتی کاهش پیدا کند، توسعه مشکل پیدا می کند، درحالی که حوزه ارتباطات باید مسیر تخصصی خود را طی کند و وضعیت ارتباطات از چیزی که هر روز کیفیتش کاهش پیدا می کند، تغییر کند؛ البته اپراتورهای تلفن همراه بدون هماهنگی با رگولاتوری حق افزایش تعرفه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه کیفیت اینترنت را بالا می برد؟

افزایش تعرفه کیفیت اینترنت را بالا می برد؟