مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:252024-01-12اجتماعي

آخرین وضعیت بارش برف و باران در جاده های کشور؛ چالوس باز است


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها از بازگشایی و تردد روان خودروها در آزادراه تهران_ شمال و جاده چالوس خبر داد.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی امروز جمعه 22 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی که اظهار داشت: در حال حاضر تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران _شمال و آزادراه قزوین _رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت در جریان است.

وی با بیان این مطلب که بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، مازندران، البرز، تهران، زنجان، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم و کهگیلویه و بویراحمد در جریان است از بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان های اردبیل، کرمانشاه، سمنان و خوزستان خبر داد.

 سرهنگ شیرانی گفت: محور چالوس و آزادراه تهران _شمال که ساعت 10 دقیقه بامداد امروز به دلیل بارش برف و لغزندگی محور مسدود شده بود ساعت 9 صبح بازگشایی شده و تردد در آن در جریان است.

 وی افزود: در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران_ شمال بارش برف و باران جریان دارد و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بارش برف و باران در جاده های کشور؛ چالوس باز است

آخرین وضعیت بارش برف و باران در جاده های کشور؛ چالوس باز است