مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:302024-01-02فرهنگي

یزد میزبان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در دو بخش «داستانی» و «مستند» به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، زهیر حاجی حسینی صبح  امروز در جمع برخی اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این دوره از جشنواره در موضوعات ازدواج، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، آیین های ازدواج بین اقوام ایرانی، جوانی جمعیت و بحران سالمندی برگزار می شود.

وی افزود: بخش مسابقه ملی جشنواره شامل همه فیلم های کوتاه داستانی و مستند تولیدشده از اول فروردین سال 1397 تا کنون در چارچوب اهداف و موضوعات جشنواره با حداکثر زمان 30 دقیقه برای بخش داستانی و 40 دقیقه برای مستند خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: جریان ‍سازی فرهنگی ازدواج به ویژه ازدواج آسان، فرهنگ سازی در راستای موضوع جوانی جمعیت و توجه به موضوع بحران سالمندی، توجه ویژه به موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقویت حس خودباوری و افزایش امید و نشاط در میان فیلم سازان جوان کشور از اهداف این جشنواره است.

حاجی حسینی گفت: بخش جایزه ویژه جشنواره در رابطه با موضوع یزد نوین است که در این بخش، فیلم های کوتاه مستند و داستانی با موضوعات جشنواره با محوریت شهر جهانی یزد پذیرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی

یزد میزبان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی