مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:402024-01-17سياسي

نگاه رییس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی نظیر است


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید رییس جمهور از وزارت ارشاد گفت: نگاه رییس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی نظیر ایجاد کرد که امیدواریم با ایجاد یک همدلی و پشتکار و پشتیبانی و هم افزایی همه اهالی فرهنگ .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: امیدواریم فرهنگ و هنر در دولت مردمی چه در حوزه محتوایی تولیدات و چه در حوزه زیر ساخت ها می تواند بیش از پیش به یک رشد و تعالی برسد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید روز گذشته رییس جمهور از وزارت ارشاد تصریح کرد: نگاه رییس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی نظیر ایجاد کرد که امیدواریم با ایجاد یک همدلی و پشتکار و پشتیبانی و هم افزایی همه اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم از این فرصت پیش آمده نهایت  استفاده را بکنیم.

وی گفت: آنچه که وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران استان ها مطالبه دارد علاوه بر توجه به زیست بوم استان ها به شرح وظایف تدوین شده توجه و عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رییس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی نظیر است

نگاه رییس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی نظیر است