مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:062024-01-09سياسي

آیت الله علم الهدی: از هیچ لیستی حمایت نمی کنم و جلوی هیچ جریانی را نگرفته ام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امروز در در همایش سراسری رسانه و انتخابات که با حضور برنامه‎سازان، تهیه کنندگان و عوامل اجرایی تولید برنامه های تلویزیونی برگزار شد، اظهار کرد: برادران و عزیزان، بسیاری از شما برنامه هایی برای رسانه ملی تهیه می کنید که در آن، تصاویر دردناکی از اقدام نابکارانه تروریست ها در ماجرای کرمان به تصویر کشیده می شود یا اینکه تصاویری از کودکان مجروح و شهید غزه به قاب تلویزیون می آید.

در تهیه این برنامه ها به یقین بسیار پیش آمده که فارغ از مخاطب، قلب های خود شما محزون شده و با خود گمان کرده اید کاش شرایطی بود که شما می توانستید به این کودکان یتیم، به این زنان جنگ‎زده و این مردان داغ‎دیده کمک کنید.

عزیزان من، در حال حاضر هر کس بخواهد به جریان مقاومت، استکبارستیزی و جریان حق کمک کند، باید در انتخابات شرکت کند و مشارکت مردم را افزایش دهد.

وی افزود: دشمن می داند که نمی تواند 22 بهمن و 9 دی را از این مردم بگیرد.

به همین دلیل بر انتخابات متمرکز می شود تا مردم را از نظام جدا کند.

به همین دلیل است که می گوییم مشارکت در انتخابات به منزله تأمین اسباب حمایت از کودکی است که در غزه و کرمان به شهادت می رسد و قربانی می شود زیرا همان دشمنی که آن جا از بمب علیه مردم استفاده کرد، همان دشمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: از هیچ لیستی حمایت نمی کنم و جلوی هیچ جریانی را نگرفته ام

آیت الله علم الهدی: از هیچ لیستی حمایت نمی کنم و جلوی هیچ جریانی را نگرفته ام