مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:102023-12-25سياسي

ره آورد 1200 میلیاردی سفر دوم رییس جمهور برای دانشگاه کشاورزی گرگان


رییس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان از تصویب بودجه هزار و 200 میلیارد ریالی سفر دوم رییس جمهور به این دانشگاه خبر داد و افزود: در دو سال اخیر شاهد توسعه متوازن کیفی و کمی این دانشگاه هستیم.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان از تصویب بودجه هزار و 200 میلیارد ریالی سفر دوم رییس جمهور به این دانشگاه خبر داد و افزود: در دو سال اخیر شاهد توسعه متوازن کیفی و کمی این دانشگاه هستیم.

شعبان شتایی عصر دوشنبه، چهارم دی ماه 1402 در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: سفرهای رییس جمهور ره آوردهای خوبی را به استان داشته که نمونه ای از آن تصویب اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی و ارتقای کیفیت زیرساخت های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از سفر دوم دکتر ابراهیم رییسی به گلستان، پروژه ها و طرح هایی عمرانی در دست اجرای دانشگاه جمع بندی شده بود، ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده حدود هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل این پروژه ها مصوب شده و به محض تخصیص، عملیات تکمیل پروژه ها تداوم می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره آورد 1200 میلیاردی سفر دوم رییس جمهور برای دانشگاه کشاورزی گرگان

ره آورد 1200 میلیاردی سفر دوم رییس جمهور برای دانشگاه کشاورزی گرگان