مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:502023-12-24سياسي

شهردار منطقه 15:برای راه اندازی سرای ایرانی عارضه سنجی ترافیکی انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه 15 تهران در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مکان فعلی سرای ایرانی فضای 10 هکتاری داشته و از ساختمان های ناایمن بوده که آتش نشانی به صورت مکرر به آن تذکر داده، - شهردار منطقه 15 تهران به افتتاح سرای ایرانی اشاره کرد و گفت: از شنبه تا چهارشنبه اتفاق جدیدی در روند ترافیک منطقه نیفتاده و حتی ترافیک صبحگاهی به دنبال برچیده شدن برخی انبار ها بهبود یافته است؛ شاید 10 درصد به ترافیک عصرگاهی در پنجشنبه ها اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه 15 تهران در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مکان فعلی سرای ایرانی فضای 10 هکتاری داشته و از ساختمان های ناایمن بوده که آتش نشانی به صورت مکرر به آن تذکر داده، یادآور شد: بیش از 800 نفر در این سرا، انبار داشتند و وضعیت آشفته ای داشت.

ملک از پروانه پایان کار انبار تجاری برخوردار بود و مجوز آن تنها تبدیل به پروانه تجاری شد و هیچ پروانه ای برای آن صادر نشده بود و در این زمینه عارضه سنجی ترافیکی نیاز نبود.

عارضه سنجی ترافیکی برای سرای ایرانی انجام داده ایموی افزود: البته ما عارضه سنجی ترافیکی را انجام داده ایم و فایل آن موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 15:برای راه اندازی سرای ایرانی عارضه سنجی ترافیکی انجام شده است

شهردار منطقه 15:برای راه اندازی سرای ایرانی عارضه سنجی ترافیکی انجام شده است