مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:402024-01-20پزشكي

روش صحیح نگهداری از هویج که تا یک سال تازه می ماند


هویج غنی از بتاکاروتن، منبع اصلی ویتامین A است که این ویتامین خاص برای پوست سالم و بینایی ما ضروری است.

- اگر کلی هویج در خانه دارید و نمی دانید چگونه آن ها را نگه دارید تا تازه بماند، با انجام چند ترفند ساده می توانید هویج ها را به مدت یک سال تازه نگهدارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمناک، دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید هویج را ذخیره کنیم، بافت محکم و طعم شیرین آن علاوه بر طعم دهی به غذا، آن را نیز خوشمزه می کند.

شما می توانید آن را پخته و یا خام بخورید، هویج ها همچنین بهترین میان وعده برای جویدن هستند به خصوص هنگامی که می خواهید پول بیشتری برای خرید یک خوراکی خرج کنید.

با این حال نگهداری یک کیسه هویج تازه می تواند یک چالش بزرگ باشد، آنها بعد از یک هفته رطوبت خود را ازدست می دهند و لاستیکی می شوند.

برای آنکه آنها را برای مدت طولانی نگهداری کنید اولین گام این است که به محض آنکه به خانه برگشتید مقدار زیادی از آن را خرد کنید، برگ ها به جذب آب از ریشه ادامه می دهند و آن را خشک می کنند، اگر می خواهید از برگ ها استفاده کنید می توانید آن را بطور جداگانه در کیسه زیپ کیپ نگهداری کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، گام بعدی حفظ کردن ریشه آن است، برای این کار ما دو روش کوتاه مدت (یک تا دوهفته) و دو روش طولانی مدت (تا یک سال) برای نگهداری هویج به شما پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش صحیح نگهداری از هویج که تا یک سال تازه می ماند

روش صحیح نگهداری از هویج که تا یک سال تازه می ماند