مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:502024-01-20اقتصادي

اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز برای دام عشایر همدان


رییس اداره امور عشایر استان همدان از اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز با همزمان سازی فحلی و پرواربندی دام عشایر استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره امور عشایر استان همدان از اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز با همزمان سازی فحلی و پرواربندی دام عشایر استان خبر داد.

جعفر کاویانی دلشاد گفت: در راستای زنجیره تولید گوشت قرمز، پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات جزو 3 تبصره 18 و یک دوره آموزشی و برگزاری کارگاه توجیهی برای عشایر با استفاده از انعقاد قرارداد با شرکت دانش بنیان اصلاح نژادی و استفاده از اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی در حال انجام و ارائه است.

وی اظهار کرد: بهبود مدیریت تولید مثل و افزایش بازده تولید مثل و افزایش بازده اقتصادی، افزایش دوقلوزایی، اصلاح نژاد، همزمانی آبستنی دام عشایر و بهبود مدیریت تغذیه گوسفند آبستن، مدیریت واکسیناسیون، پرواربندی بره ها و مدیریت کنترل بیماری ها از جمله اهداف این طرح است که توسط اساتید دانشگاه به عشایر آموزش داده می شود تا با میل و رغبت اقدام به اجرای طرح همزمان سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی امور عشایر استان همدان، کاویانی دلشاد، کنترل زمان زایمان دام عشایر در طول سال برای استفاده صحیح و بهینه از مراتع در اختیار عشایر، شناسایی و تشخیص دام های غیرآبستن، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز برای دام عشایر همدان

اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز برای دام عشایر همدان