مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:252023-12-23سياسي

جامعه در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به تمدن اسلامی می رسد


ایجاد وحدت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه در حکم برقراری پیوند بین حوزه دین و دانش است و در سایه این پیوند جامعه به تمدن اسلامی می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب امروز در همایش حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از محورهای اصلی تقویت، رشد و بالندگی نظام است.

  وی وحدت و ارتباط دانشگاه و حوزه را موجب هم افزایی و پیشرفت در کشور دانست و گفت: ایجاد وحدت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه در حکم برقراری پیوند بین حوزه دین و دانش است و در سایه این پیوند جامعه به تمدن اسلامی می رسد.

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در اسلام آباد غرب   امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه و نقشه هایی، تلاش می کنند که دین در نظام جایگاهی نداشته باشد اما وحدت حوزه و دانشگاه نقشه های شوم آن ها را نقش برآب می کند.

کیومرث سبزواری رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب نیز در ادامه، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه مغز متفکر جامعه هستند و در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت جامعه و رسیدن به اعتلای ایران انقلاب اسلامی مشخص شده که این وظیفه مهم بر عهده حوزه و دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به تمدن اسلامی می رسد

جامعه در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به تمدن اسلامی می رسد