مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:252024-01-13اجتماعي

تصویر ضبط شده گرگ پرسه زن در سطح ایلام پیگیری شد


معاون طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست ایلام گفت: نیروهای حفاظت در پی انتشار تصویر ضبط شده گرگی در سطح ایلام، بررسی های لازم را انجام دادند اما چیزی مشاهده نکردند.

- علیرضا محمدی معاون طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان ایلام، عصر  ماه شنبه 23 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی انتشار تصویر ضبط شده یک گرگ در سطح استان ایلام توسط دوربین مداربسته در فضای مجازی، پس از بررسی های انجام شده متوجه عدم وضوح تصویر شده و امکان دارد یک شغال باشد.

وی افزود: گشت نیروهای حفاظت انجام شده و چیزی مشاهده نشده است، اما اگر توسط شهروندان مشاهده و یا یک گزارش موثق باشد، برای زنده گیری، تله گذاری و یا بیهوشی اقدام می کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان ادامه داد: چون زیستگاه ها نزدیک به زندگی مردم هستند و همین زیستگاه ها توسط خود مردم ناامن شده اند، و در محیط زیست نیز غذا کم وجود دارد شاید برای تهیه غذا به سطح شهر آمده باشد و دوباره به زیستگاه خود برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش یک تصویر دوربین مداربسته ضبط شده است که در آن یک گرگ در سطح شهر و در محله شهروند ایلام رویت شده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر ضبط شده گرگ پرسه زن در سطح ایلام پیگیری شد

تصویر ضبط شده گرگ پرسه زن در سطح ایلام پیگیری شد