مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:052023-12-30سياسي

وحدت ملت ایران نماد ایستادگی در مقابل دشمنان است


جانشین سازمان عقدتی _ سیاسی وزارت دفاع وحدت و یکپارچگی ملت ایران را نماد ایستادگی در مقابل دشمنان ذکر کرد و گفت: دلبستگی مردم به نظام و اعتماد مردم به ولایت، - ایسنا/کردستان جانشین سازمان عقدتی _ سیاسی وزارت دفاع وحدت و یکپارچگی ملت ایران را نماد ایستادگی در مقابل دشمنان ذکر کرد و گفت: دلبستگی مردم به نظام و اعتماد مردم به ولایت، انقلاب را حفظ کرد و توطئه های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

حجت الاسلام علی شیرازی، امروز شنبه (نهم دی ماه) در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه در سنندج، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که می فرماید خدا برای هر امتی یک پیغمبر فرستاد ، افزود: هدف همه پیغمبران از آدم تا خاتم حضرت محمد(ص) دعوت به بندگی و توحید بود، پیامبران آمدند که مردم را به خدا و دین وصل کنند و برای زمینه سازی رشد دین در جامعه بشری، نفی طاغوت کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با بیان اینکه طاغوت دو معنا دارد، تشریح کرد: طاغوت درون همان هوای نفس و خودخواهی است که مبارزه با آن مجاهدت اکبر نامیده می شود.

وی مبارزه با جهاد اکبر را راه ورود به جهاد اصغر و میدان مبارزه دانست و ادامه داد: مبارزه با کفار و استکبار، مبازه با طاغوت اصغر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت ملت ایران نماد ایستادگی در مقابل دشمنان است

وحدت ملت ایران نماد ایستادگی در مقابل دشمنان است