مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:052024-01-20پزشكي

ارتباط مصرف استامینوفن در بارداری و مشکلات رفتاری کودک


محققان در یادداشت های پس زمینه گفتند، استامینوفن، بی خطرترین مسکن و کاهش دهنده تب برای بارداری در نظر گرفته می شود، اما مطالعات قبلی شواهدی از پیامدهای منفی برای کودکانی که در دوران بارداری در معرض این دارو قرار گرفته اند، - محققان در یادداشت های پس زمینه گفتند، استامینوفن، بی خطرترین مسکن و کاهش دهنده تب برای بارداری در نظر گرفته می شود، اما مطالعات قبلی شواهدی از پیامدهای منفی برای کودکانی که در دوران بارداری در معرض این دارو قرار گرفته اند، پیدا کرده اند.

یک مطالعه جدید هشدار می دهد مادران بارداری که اغلب برای دردهای خود به استامینوفن روی می آورند، احتمال بیشتری دارد که کودک شان دارای مشکلات رفتاری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از مدیسن نت، محققان دریافتند اگر مادران در دوران بارداری مکرر از استامینوفن استفاده کنند، کودکان بین 2 تا 4 سال بیشتر در معرض مشکلات توجهی و رفتاری هستند.

سوزان شانتز ، محقق ارشد از دانشگاه ایلینوی، می گوید: انواع رفتارهایی که مراقبین گزارش کردند شامل مواردی مانند تأثیر بر صحبت کردن کودک، عدم توجه، ساکت نبودن زمانی که قرار بود ساکت باشند، ننشستن زمانی که قرار بود بنشینند و کمی پرخاشگر بودن، بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مصرف استامینوفن در بارداری و مشکلات رفتاری کودک

ارتباط مصرف استامینوفن در بارداری و مشکلات رفتاری کودک