مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:052023-12-23حوادث

تبادل تجربیات حوزه آتش نشانی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان


رییس برنامه ریزی آتش نشانی اصفهان با اشاره به استفاده از تجربیات آتش نشانی شهر شیان کشور چین گفت: این اقدام در حوزه آتش نشانی برای نخستین بار اتفاق افتاده و تبادل تجربیات آتش نشانی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان در دستور کار قرار دارد.

- امید باقری، رییس برنامه ریزی آتش نشانی اصفهان در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر تبادل تجربیات آتش نشانی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان گفت: در راستای موضوع الگوبرداری از سایر کشورها در مباحث آموزش، پیشگیری و عملیات های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، فعالیت های آتش نشانی سایر شهرهای جهان را رصد و بررسی کردیم که چه مواردی را می توانیم برای موفقیت هر چه بیشتر در عملیات ها، پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش زمان رسیدن به محل حریق و حوادث در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نخستین جلسه وبیناری استفاده از تجربیات سایر شهرهای جهان با حضور برخط مسؤول آتش نشانی شهر شیان کشور چین برگزار شد، افزود: با نخستین خواهرخوانده اصفهان ارتباط وبیناری برگزار کردیم و با مسؤول آتش نشانی شهر شیان در رابطه با موارد فنی و عمومی صحبت هایی داشتیم.

باقری با بیان اینکه شهر شیان چین جمعیتی بالغ بر هشت میلیون نفر دارد که این جمعیت به پوشش کامل خدمت ایمنی نیاز دارد، افزود: در این جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل تجربیات حوزه آتش نشانی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان

تبادل تجربیات حوزه آتش نشانی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان