مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:252023-12-30اقتصادي

سهم بخش صنعت از اشتغال کشور برای اولین بار به 41 درصد رسیده است


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات انجام شده این وزارتخانه در بحث رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: سهم بخش صنعت از اشتغال کشور برای اولین بار به 41 درصد رسیده است.

- ایسنا/فارس معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات انجام شده این وزارتخانه در بحث رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: سهم بخش صنعت از اشتغال کشور برای اولین بار به 41 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی برادران امروز، 9 دی ماه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: یکی از مهم ترین مشکلات صنایع در شرایط کنونی مشکل ارزی است؛ این در حالی است که با رویکرد جدید صادرات محور بودن صنایع که با همکاری وزارت صمت و بانک مرکزی نهایی شده در تلاش هستیم که این مشکل را برطرف کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تاکنون مشکل ارزی برخی واحدها که نیازهای کمتری داشته اند حل شده است و در بازدیدی که امروز از واحدهای صنعتی بزرگ و تاثیرگذار در تولید داشتیم، مقرر شد که پیگیری های لازم برای حل معضلات این واحدها نیز اتخاذ شود؛ در واقع این قول را داده ایم که مشکل این واحدها ظرف یک ماه آینده برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بخش صنعت از اشتغال کشور برای اولین بار به 41 درصد رسیده است

سهم بخش صنعت از اشتغال کشور برای اولین بار به 41 درصد رسیده است