مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:052024-01-07حوادث

متواری شدن 9 نفر از مصدومان حادثه رانندگی در محور یاسوج_ اصفهان


سرپرست اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از تصادفات در محور یاسوج_ اصفهان با 12 مصدوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدامین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران از یک مورد عجیب تصادفات امروز خبر داد و گفت: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع واژگونی خودروی پژو پارس در محور یاسوج _اصفهان محدوده چم عربی و سمرون فورا دو دستگاه آمبولانس سبک و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از اعلام حادثه فوق مبنی بر داشتن 12 مصدوم و رسیدن اولین آمبولانس اورژانس 115 در صحنه و پس از بررسی های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه 3 نفر اعلام می شود که همگی تبعه افغان بودند و 9 نفر دیگر از محل حادثه متواری شده بودند.

  وی افزود: این سه مصدوم پس از دریافت اقدامات اولیه پیش بیمارستانی توسط آمبولانس های پایگاه جاده و شهری پاتاوه و پایگاه هلال احمر تحت مراقبت و پایش جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

 رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اعلام کرد: متاسفانه 60 درصد از کل تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد لذا بر لزوم توجه و تمرکز بیشتر رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها تأکید داریم و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متواری شدن 9 نفر از مصدومان حادثه رانندگی در محور یاسوج_ اصفهان

متواری شدن 9 نفر از مصدومان حادثه رانندگی در محور یاسوج_ اصفهان