مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:352023-12-27اجتماعي

دمای هوای همدان به منفی پنج درجه رسید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: صبح امروز هوای سردی در نقاط مختلف استان آغاز شد و دما در همدان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روح الله زاهدی روز چهارشنبه در گفت وگو با  ایرنا اظهار کرد: همچنین دمای هوا در فامنین صبح امروز به 6 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که سردترین نقطه استان است.

وی ادامه داد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی، به دلیل پایداری نسبی هوا، غلظت آلاینده های موقتی در شهرهای بزرگ و صنعتی افزایش می یابد.

زاهدی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز به شکل موقتی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و برای فردا انتظار بارش های پراکنده در پاره ای از نقاط و دامنه ارتفاعات داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: برای روز جمعه آسمانی صاف و آفتابی برای استان پیش بینی می شود و پایداری نسبی موجب تجمع آلاینده ها شده و شرایط را برای گروههای حساس ناسالم می کند.

زاهدی افزود: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند، قهاوند و همدان با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در بهار و فامنین با 6 درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای همدان به منفی پنج درجه رسید

دمای هوای همدان به منفی پنج درجه رسید