مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 23:002024-01-17اجتماعي

اصفهان پیشگام در مطالعات سه ساله آلودگی هوا/ هیچ نوع مازوتی در اصفهان مصرف نمی شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه باتوجه به اقدامات امسال هیچ مازوتی مصرف نشد، گفت: اولین استانی هستیم که مطالعات سه ساله درباره آلودگی هوا انجام داده ایم و تا پایان سال دو مطالعه پیشگیری و کاهش خطرپذیری 42 مخاطره و طرح پاسخ به بحران .

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه باتوجه به اقدامات امسال هیچ مازوتی مصرف نشد، گفت: اولین استانی هستیم که مطالعات سه ساله درباره آلودگی هوا انجام داده ایم و تا پایان سال دو مطالعه پیشگیری و کاهش خطرپذیری 42 مخاطره و طرح پاسخ به بحران 42 مخاطره که احتمال وقوع آن در اصفهان وجود دارد، تدوین و انجام خواهد شد.

منصور شیشه فروش، شامگاه امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در ششمین نشست مشورتی شهر اندیشان با موضوع آلودگی هوا و نقش مدیریت شهری در کاهش آن، اظهار کرد: باوجود فرا رسیدن روز هوای پاک، آلاینده ها در وضعیت نامناسب هستند و با وجود پیش بینی ها بارشی انجام نشد، در اصفهان اغلب دغدغه مند و نگران کمبود آب، فرونشست و آلودگی هوا و رودخانه بدون آب هستیم، اما صرفاً با بیان مشکلات نمی توان کاری را پیش برد.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات اصفهان نیاز به توجه ملی و همگانی است، افزود: با توجه به اقدامات امسال هیچ مازوتی مصرف نشد، اولین استانی هستیم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان پیشگام در مطالعات سه ساله آلودگی هوا/ هیچ نوع مازوتی در اصفهان مصرف نمی شود

اصفهان پیشگام در مطالعات سه ساله آلودگی هوا/ هیچ نوع مازوتی در اصفهان مصرف نمی شود