مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:052023-12-24سياسي

راه یابی حدود 200 اثر علمی به مرحله دوم داوری سی امین اجلاس سراسری نماز


رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: 700 اثر علمی به کمیته علمی سی امین اجلاس سراسری نماز ارسال شده است که حدود 200 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: 700 اثر علمی به کمیته علمی سی امین اجلاس سراسری نماز ارسال شده است که حدود 200 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین علی یوسفی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری سی امین اجلاسیه سراسری نماز، اظهار کرد: این اجلاسیه به میزبانی استان زنجان که یکی از استان های فرهنگی - مذهبی کشور است، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بالای اجلاسیه سراسری نماز، افزود: مسئولان ارشد کشور هر ساله در اجلاس سراسری نماز حضور بهم می رسانند و در زمینه مباحث ترویج نماز، سیاست گذاری، برنامه ریزی و ارزیابی های مورد نیز انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه فراخوان علمی سی امین اجلاس سراسری نماز انجام شده و بیش از 700 اثر نیز به کمیته علمی ارسال شده است، تصریح کرد: گفتنی است از 700 اثر ارسالی، حدود 200 اثر به مرحله دوم داوری رسیده اند.

رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه آثار ارسال شده در مرحله نهایی داوری است، خاطرنشان کرد: داوری آثار راه یافته به مرحله دوم داوری تا پایان هفته جاری به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی حدود 200 اثر علمی به مرحله دوم داوری سی امین اجلاس سراسری نماز

راه یابی حدود 200 اثر علمی به مرحله دوم داوری سی امین اجلاس سراسری نماز