مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:552024-01-10سياسي

قدرت بین المللی ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، بطور فزاینده ای افزایش می یابد


با مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت منطقه ای و بین المللی ایران بطور فزاینده ای افزایش خواهد یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی، اظهار کرد: متاسفانه اکنون در برخی محافل چنین مطرح می شود که چون عملکرد تعدادی از نمایندگان دارای ایراد و اشکال است، بنابراین نباید در انتخابات آینده مشارکت داشت که این فرضیه ها برخلاف منافع نظام و کشور است.

وی با تاکید بر اینکه چنین فرضیه ها و ملاک هایی باید از سپهر سیاسی و اجتماعی کشور و اذهان عمومی حذف شود، یادآور شد: باید توجه داشت که هدف از حضور در انتخابات در مرحله نخست، سربلندی و صلابت کشور و نظام جمهوری اسلامی و در مراحل بعدی رای به یک فرد یا جناح و حزب سیاسی است.

سردار عباسقلیزاده انتخابات را عامل اصلی اقتدار نظام سیاسی کشور در عرصه های بین الملل دانست و با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا بسترهای کافی برای مشارکت حداکثری فراهم شود، ادامه داد: در این زمینه ایجاد و راه اندازی پویش های مختلف جلب اعتماد عمومی برای حضور در پای صندوق های رای در فضای حقیقی و مجازی بسیار ضروری است.

وی نقش بسیجیان در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی را مهم ارزیابی و اضافه کرد: باید از توان و ظرفیت های بسیار بدیع و ممتاز بسیج که همان نیروی مردمی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بین المللی ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، بطور فزاینده ای افزایش می یابد

قدرت بین المللی ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، بطور فزاینده ای افزایش می یابد