مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:352023-12-29ورزشي

اولیایی: واگذاری استقلال و پرسپولیس با شرایط و فرمول موجود جواب نمی دهد


شانزدهمین نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور دو مدیر عامل پیشین سرخابی ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شانزدهمین نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور دو مدیر عامل پیشین تیم های فوتبال *استقلال* و *پرسپولیس* برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با موضوع واگذاری سرخابی ها، موانع و مشکلات احتمالی این واگذاری برگزار شد، محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه با اشاره به فضای کنونی ورزش کشور تاکید کرد: جامعه ورزش همچنان منتظر نقشه راه و برنامه ریزی مناسب مسئولین مربوطه برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در المپیک پاریس است.

وی همچنین در ارتباط با موضوع خصوصی سازی دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: انجام این کار بنا به دلایلی طی سال های گذشته صورت نگرفت و الان که باردیگر بحث واگذاری داغ شده  مسئولین ورزش باید تمام جهات و مقتضیات آن را در نظر بگیرند تا در آینده دچار خسران نشویم.

در ادامه این نشست هر کدام از اعضای کارگروه ورزش به فراخور در ارتباط با مسائل و ضرورت های دو باشگاه فوتبال از جمله لزوم توجه به مبانی فرهنگی، نقاط قوت و ضعف واگذاری به بخش خصوصی، بازبینی حکمرانی و مدیریت در تیم های باشگاهی فوتبال، چگونگی کسب درآمد، تبلیغات و فرهنگ سازی، راههای برون رفت از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیایی: واگذاری استقلال و پرسپولیس با شرایط و فرمول موجود جواب نمی دهد

اولیایی: واگذاری استقلال و پرسپولیس با شرایط و فرمول موجود جواب نمی دهد